Havermout smoothie met Soy Rice

Ik ben dol op smoothies, vooral ’s ochtends vroeg. Ik zit er vaak heel vol van en kan er dan in ieder geval de eerste uren weer even tegenaan. Van de week ontving ik een geweldig pakket met mijn favoriete drankjes. Onder andere Soy Rice, Amandelmelk, Coconut Dream en original met extra calcium. Hier houd ik nou van. Verschillende variaties van ‘melk’. Dit laat ik natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Daarom heb ik een lekkere smoothie gemaakt die je zowel warm als milkshake kunt drinken. Hierbij een havermout smoothie met Soy Rice.

Als je de smoothie warm drinkt dan zit je extra vol. Dit komt vooral in combinatie met de havermout. Ik plaatste al eerder een warme smoothie.

Ingrediënten:
– 1 (bevroren) banaan
– 200 ml Soy Rice
– 200 ml water
– 3 flinke eetlepels havermout
– 50 gram frambozen
– 1/2 avocado

Bereidingswijze:
– Voor een bevroren smoothie doe je als volgt: Neem de bevroren banaan uit de vriezer en doe deze samen met de Soy Rice, het water, de havermout, frambozen en avocado in een blender. Blend, doe er eventueel nog ijsblokjes bij dan heb je een milkshake.
– Voor een warme smoothie: verwarm de banaan samen met de havermout en het water in een pannetje. Als dit ‘gaar’ is doe je er de melk bij en frambozen. Doe dit allemaal in een blender en mix totdat het helemaal romig is. Doe als laatste de avocado erbij. Zo heb je twee verschillende varianten.

Ik vind de Soy Dream echt heel lekker. Hij is romig en heeft een zachte smaak. Precies wat ik wil in mijn smoothie. Dit gaat heel goed met de combinatie van avocado en banaan. Beide zachte producten dus als je het goed mengt dan heb je zo’n romig drankje, heerlijk.

smoothie soja

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Post Navigation

Lees vorig bericht:
Frambozenmousse

Het is bijna lente en dat betekent weer lekkere en luchtige gerechten. Deze frambozenmousse hoort daarbij. Ik ben dol op...

Sluiten